pátek 3. července 2015

Merrell Bare Access Trail GTX Blue/Lime - recenze, review

Protože jsem na Heuréce napsal recenzi na tyhle boty, přidávám ji i sem :)

Merrell Bare Access Trail GTX Blue/Lime

Plusy:
- vypadají dobře, krásná modrá barva
- dobře se v nich chodí,
- hodí se jak ke krátkým kalhotům, tak i k džínám
- goretex, výhody zná asi každý
- bacha je to barefoot!!!
- poměrně dobře se s nimi řídí v autě :)
- nejsou to vypolstrované boty plné odpružení, jsou spíše tvrdé, ale to vyplývá z toho, že jsou barefoot (Vibram) - pokud se vám bota líbí a tyhle pojmy neznáte, běžte na google a vyhledejte si o tom něco víc, ať nejste překvapení

Mínusy:
- nenašel jsem zatím nic, mám je asi 4 měsíce
- snad jen cena je poměrně vysoká, mi přijde
- pozor, v přehledu vyjíždí i úplně stejná bota, ale bez goretexu, za polovinu ceny, ale funkčně je to úplně něco jiného (tohle není minus k botě :) )

Celkové hodnocení:
Produkt jsem si koupil na vídeňském půlmaratonu - v expu, za poloviční cenu, za 3 litry bych do toho asi nešel.
Při běhu na cca 10 km je vše v pohodě, boty jsou tvrdší ale POZOR - je to příprava na barefoot, což reálně znamená, že v botech nejsou žádné gely na utlumení dopadů, takže pokud jste zvyklí na Nike a vlastně jakékoliv klasické běžecké boty, dejte si pozor na delší vzdálenosti, jestli nejste připraveni na běhání přes špičky a bez tlumení. Je to nebezpečné, můžete si tím rozhodit celou nohu a dávat to dohromady několik měsíců, což se stalo i mě, ale už dřív.
Také jsem s nimi byl na horách, procházel i mokrým sněhem a noha zůstala suchá - Goretex je v tomto ohledu super, na druhou stranu, Goretex já osobně na běhání úplně nepotřebuju, plně by mi stačila verze bez GTX, která tu na Heurece chybně vyjíždí mezi GTX verzemi, ale s poloviční cenou.
Vzhledem k tomu, že ale botu používám i na normální chození, GTX přidanou hodnotu má.

Takže:
- při chození (používám nejvíce), vás bota bude nutit došlapovat na špičku, což je dobrý trénink na změnu běžeckého i chodícího :) stylu
- při běhu to není tak jednoduché, tam to s těmi špičkami nejde tak snadno, musí se pomalu
- boty pěkně vypadají, mají reflexní prvky
- nyní je trend místo vnějších vyztužovacích prvků dávat takové plastové nálepky, což možná dobře vypadá, ale snižuje to výdrž boty. Tyhle boty nejsou tímto případem, po několika měsících chození na horách, běhu půlmaratonů i normálního chození se nikde nic neodlepuje, není nic prodřeného (a já mám na patě prodřené všechny boty). Takže mám pocit, že jde i o poměrně kvalitní produkt, který vydrží několik let.

Obecně jsem s koupí spokojený, ale v době, kdy v Asics outletu seženete Goretex běžeckou botu za 1300 Kč, mi přijde cena 3200 Kč poměrně vysoká.
Pokud však nemáte možnost nakupovat levněji, v porovnání s retailovými cenami v klasickém značkovém obchodě je cena okolo 3 litrů za lehce nadprůměrnou běžeckou botu s GTX normální. Odměnou vám bude neotřelý design :) Boty jsou opravdu na pohled pěkné, sportovní a i přes pestré barvy nejsou rušivé.

Odkaz na Heuréku: http://panska-obuv.heureka.cz/merrell-bare-access-trail-gtx-blue-lime/


0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me